Welkom op onze blog - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Andre en Ineke Siezenga - WaarBenJij.nu Welkom op onze blog - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Andre en Ineke Siezenga - WaarBenJij.nu

Welkom op onze blog

Door: siezenga

Blijf op de hoogte en volg Andre en Ineke

10 Januari 2012 | Nederland, Rijnsburg

Het duurt nu niet lang meer. We zijn druk bezig met de voorbereidingen van onze reis naar Haiti. Voor André bepaald niet de eerste keer, maar voor Ineke wel. We onderzoeken welke verbindingen voor de reis het meest gunstig zijn, het blijkt dat we niet meer handig via Miami kunnen vliegen en dus wordt New York de eerste stop. Daar blijven we een nacht in een hotel bij het vliegveld en reizen de dag daarna naar Port-au-Prince. Daar worden we opgehaald door Johan Smoorenburg en kan het avontuur beginnen.

Werkzaamheden
André maakt sinds een aantal jaren deel uit van het bestuur van Stichting Hart voor Haiti. Daarom is hij ook al een paar keer in het kinderdorp geweest. De bedoeling is dat hij op het dorp het team ondersteunt in het belangrijke werk dat ze daar verrichten. Voor Ineke staat nog alles open. Uiteraard is het wel de bedoeling dat zij een taak te vervullen krijgt, maar wat die taak precies zal zijn, is nu onduidelijk. ‘Wat mijn hand vindt te doen,’ zegt ze zelf.

Voor meer informatie over de Stichting Hart voor Haiti www.hartvoorhaiti.nl

• 10 Januari 2012 - 14:53

Leontine:

Yes! Ik ben de allereerste die op jullie blog een berichtje achterlaat! Succes met het bijhouden mensen, de achterban staat stand-by... ;-)

• 11 Januari 2012 - 10:48

Joska:

Dag lieverds, ik ben trots op jullie! Veel succes met de voorbereidingen.
    Liefs

• 25 Januari 2012 - 14:29

Marius:

Ineke en Andre,

heel veel zegen op jullie wegen!

Groet voor allen van allen in de Protestantse Gemeente Rijnsburg

Marius van Duijn

• 17 Februari 2012 - 18:41

Nettie Siezenga:

Lieve Andre en Ineke, Veel sterkte met de laatste voorbereidingen. Fijn dat we elkaar zondag als broers en zussen zullen zien.

Verslag uit: Nederland, Rijnsburg

Nog één week!

20 Maart 2012

Een kleurrijke dag

16 Maart 2012

Over spinnen en andere zaken
Andre en Ineke

Andre en Ineke Siezenga gaan voor zes weken naar Haiti. Daar bezoeken zij het kinderdorp van de Stichting Hart voor Haiti. Andre maakt al een aantal jaar deel uit van het bestuur van deze stichting. Voor meer informatie over Hart voor Haiti, zie www.hartvoorhaiti.nl

Actief sinds 10 Jan. 2012