nog een paar weken.... - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Andre en Ineke Siezenga - WaarBenJij.nu nog een paar weken.... - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Andre en Ineke Siezenga - WaarBenJij.nu

nog een paar weken....

Door: siezenga

Blijf op de hoogte en volg Andre en Ineke

25 Januari 2012 | Nederland, Rijnsburg

We zijn geprikt, de tickets zijn besteld en we mogen met visa van de douane Amerika in. We vliegen op 22 februari naar New York. Daar slapen we in een hotel bij het JFK vliegveld en gaan op de 23ste door naar Port-au-Prince. We zullen op het dorp in het guest-house wonen tijdens ons verblijf daar.
Inmiddels genieten we hier volop van de nieuwe kleinzoon Joel, die vorige week bij Leontine en Dick werd geboren. Zoals je ziet is het een mooi ventje.

• 25 Januari 2012 - 16:07

Jan Sr.:

Leuk, wij gaan jullie volgen!!!

• 25 Januari 2012 - 16:17

Mark:

Leuke foto :). Hoop dat het in Haiti ook gaat lukken om foto's te uploaden ;)

• 26 Januari 2012 - 07:41

Lobat:

van harte met dit wonder van groot formaat! en veel Zegen met alles xxx

• 26 Januari 2012 - 07:50

Nelleke:

Lieve Ineke en Andre,

Ik ga jullie zeker volgen, zo blijven jullie toch een beetje dichtbij.
    Mooie foto van Joel!

• 26 Januari 2012 - 07:54

Erica Douma-Schijf:

Wat mooi dat jullie naar het kinderdorp gaan!! Succes met de voorbereidingen. Ik heb jullie nog niet gezien na de geboorte van Joël dus maar even op deze manier... van harte gefeliciteerd!!!!! Wat een schatje!!!!!

• 26 Januari 2012 - 13:21

Mark En Elisa:

Wow! Super mooi, wij blijven jullie volgen!
    Van harte met jullie kleinzoon! Zouden jullie de felicitaties over willen brengen aan Leontine en Dick?

Hartelijke groet vanuit Oeganda,
    Mark en Elisa

• 26 Januari 2012 - 14:08

Laura Ooms:

Ik zie deze blog op facebook voorbij komen (via Janneke Buitenhuis) en vind het leuk om te lezen dat jullie deze reis gaan maken. Veel succes en plezier gewenst. Hartelijke groet!

• 26 Januari 2012 - 14:59

Piet En Corrie Kruit:

Fijn dat jullie D.V.zo'n mooie reis gaan maken.Wij zullen het blijven volgen en
    proberen mee te genieten. Al vast van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon en dat hij maar mag opgroeien tot eer van God.We hopen jullie op de recptie nog te ontmoeten.

• 26 Januari 2012 - 17:46

Ruben:

leuk

• 27 Januari 2012 - 09:58

Hans Van S:

He globetrotters, geen gekke dingen doen anders kom ik jullie persoonlijk terughalen toedeloe

• 27 Januari 2012 - 10:11

Justa En Gerrit:

Wij wensen jullie een heel goede tijd toe .Wij houde Joël wel in de gaten.!!

• 28 Januari 2012 - 11:02

Cock / Gert:

Goede dagen gewenst buiten de toren van Rijnsburg. We zullen een oogje in zeil houden.

• 28 Januari 2012 - 15:37

Arie En Joke:

Lieve Ineke en Andre,

Wat fijn dat wij jullie zo kunnen volgen.Heel veel sterkte met alle voorbereidingen.

• 30 Januari 2012 - 15:23

Ria Van Der Horst:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon. Ook veel succes met de voorbereiding van jullie reis naar Haiti. Fijn dat jullie je inzetten voor het kinderhuis.
    Groetjes Jan en Ria.

• 31 Januari 2012 - 09:47

F.Schaling:

Van harte gefeliciteerd met Joel.
    Fer en Annelies zijn voor de 2de keer opa en oma, nu van Stella.
    Mede daarom is onze viering uitgesteld.
    We zullen jullie volgen bij jullie goede voornemens en wensen jullie een goede tijd en succes met het project. F+T.