We zijn er 1 (door Ineke) - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Andre en Ineke Siezenga - WaarBenJij.nu We zijn er 1 (door Ineke) - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Andre en Ineke Siezenga - WaarBenJij.nu

We zijn er 1 (door Ineke)

Door: siezenga

Blijf op de hoogte en volg Andre en Ineke

25 Februari 2012 | Haïti, Port-au-Prince

Daar zit ik dan in Haiti na een goede maar heel vermoeiende reis. Op het moment dat je het vliegtuig uitkomt valt de warmte als een deken op je. Johan stond ons op te wachten en toen reden we naar het kinderdorp. Ik heb nog geen heel heftige dingen gezien zeggen ze maar ik vond het shockerend en confronterend. Overal mensen die wat proberen te verkopen tussen de rotzooi en het puin. Echt overal rotzooi, wegen vol kuilen en heel veel stof. Ik ben er stil van en we zijn ook wel heel moe dus gaan we nu slapen. Benieuwd wat de dag van morgen brengt. Jullie horen er van. Heel veel liefs voor iedereen maar vooral voor onze kinderen en kleinkinderen, Andre en Ineke

• 25 Februari 2012 - 12:45

Erica Douma-Schijf:

Ja, wat zal dat een andere wereld zijn daar. Goed om te zien en het kunnen delen met anderen, die er al vaker waren. Fijne, nuttige tijd gewenst. Liefs

• 25 Februari 2012 - 13:01

Justa En Gerrit:

Wat een verschil met verleden week'.
    Al dat mooi.s en al die vrienden.We wensen jullie heel veel kracht en wijsheid toe ,met wat jullie tegen komen. liefs van uit rijnsburg.

• 25 Februari 2012 - 14:55

Marjan:

Rust eerst lekker uit, dan kan je meer aan!
    Heel veel succes, en groeten uit Rijnsburg Marjan

• 25 Februari 2012 - 14:55

Marjan:

Rust eerst lekker uit, dan kan je meer aan!
    Heel veel succes, en groeten uit Rijnsburg Marjan

• 25 Februari 2012 - 16:34

Nelleke:

Kom eerst maar bij van zo'n vermoeiende reis, en van al die nieuwe indrukken en het missen van al de mensen die zo aan je hart gebakken zitten. Heel veel liefs, dikke kus

• 25 Februari 2012 - 19:48

Jacoline En Jan:

Fijn te horen dat jullie aangekomen zijn na zo'n lange reis. Nu al zo indrukwekkend, wat gaan jullie allemaal nog zien en meemaken! We denken aan jullie en bidden voor jullie. Veel liefs !

• 26 Februari 2012 - 10:04

Imke En Nettei:

Blij dat jullie er zijn. Hoop dat jullie goed uit kunnen rusten.
    Liefs

• 27 Februari 2012 - 12:24

Lobat En Maart:

Lieverds blij dat jullie er zijn rust en kom bij van de reis,veel liefde en kracht om daar tot hulp te zijn
    Dikke knuffel van ons

Dapper wat jullie doen chapeau!

• 01 Maart 2012 - 16:13

Piet En Corrie:

Dankbaar dat jullie goed zijn aangekomen en wensen jullie veel sterkte bij het verwerken van jullie emoties .Probeer gezond te blijven onder die moeilijke omstandigheden.In Christus verbonden ons gebed is ook voor jullie.